the lunatic is on the grass

امشب قراره ماه تو حیاط خونه من فرود باید
هوای نور علیبک خیلی خوبه .
انتقاد دوستان اینه که نورعلیبک رو باید نورعلی بیک بنویسیم .
من همین جورش رو دوست دارم . هوا خیلی خوبه و ستاره قطبی دیده نمی شه . عباس می گه کمربند شکارچی به سمت جنوبه . من چیزی نمی دونم .
عباس اومده خونه من نماز می خونه .
خوش به حال خدا .
عباس می گه به رضا نگو به من سه تار یاد می دی . ممکنه حسودیش بشه
هر دو تا گوسفندا خوابیدن
14 تا بوقلمون هم همین طور
9 تا مرغ و خوروس هم .
2 تا گربه خنگ هم شاید .
عباس باور نمی کنه که ممکنه گربه با خوروس بخوابه .
مسعود هم ماجرای من و تسبیه رو باور نمی کرد .
عباس می گه گربه می آد مرغا رو ......
اینا اصلا مهم نیست .
نکته مهم اینه که ولوم ضبطم درست شده (توسط مهندس عباس و به اتفاق اسپری مفتی اکبر )
این ماجرا ، حد اقل آرزوی سه سال اخیر من بود .
عباس دلش برا زنش تنگ شده .
البته نه امشب ، که دیشب
عباس به همکلاسیش گفت: زن من میشی؟
اونم گفت: نه
عباس گفت: تورو خدا
باز گفت: نه
خواهر عباس به دختره گفت: زن داداشم می شی
گفت: نه
خواهر عباس دیگه نگفت توروخدا .
بعدش مهدی افتخاری طالقانی قاپ دختره رو زد
اما دختره به مهدی هم گفت: نه
پس عباس رفت و شد شوهر دختر خالش
دختر خالش هم که دنبال بهانه بود
بیخیال کنکور و درس شد .
عباس خوشحاله .
زنش هم همین طور .
ولی از همه اینا گذشته ، هوای امشب نور علیبک خوبه .
نه تنها خوبه ، بلکه خیلی هم عالیه .
عباس می خواد با زنش دعوا کنه .
این طور که خود عباس میگه ، ولی خانومش نمی خواد جوابشو بده
این ماجرا مربوط میشه حتی به زمان دایناسور ها .
هوای نور علیبک خیلی خوبه . حتی خیلی بهتره . ستاره قطبی دیده نمی شه .
و ولوم ضبط من هم خیلی درست شده . حتی از اولش هم بیشتر تر .
نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.silverchance.blogfa.com


سلام دوست عزیز
ما برای کسب درامد از اینترنت محیطی شفاف وساده و قانونی(مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی) برایتان مهیا نموده ایم.
سایت فرهنگی ایران بین به عنوان تنها راه قانونی کسب درامد اینترنتی در ایران افتخار آنرا دارد که اصول سیستم شبکه ای خود را مطابق با مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی در مورد تجارت الکترونیک و نتورک مارکتینگ در ایران همسو نماید.
شما میتوانید بدون پرداخت هزینه عضویت و با ثبت نام رایگان و به میزان فعالیت خود درامدی از 2 تا بیش از 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
اگر امکانش هست آدر س وبلاگ من تو پیوند اتون قرار دهید

http://www.silverchance.blogfa.com



بویروز کوهساران جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ق.ظ

باشه چشم . حتما . اصلا همون چیزی که ما عاشقیشیم همین دلقک بازی های نت وورک شماهاس . روی چشم .

آروین جمعه 18 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 09:43 ب.ظ

بهروز من هنوز گهگاهی میام اینجا اینارو می خونم... مطمئنم خودتم یادت نیست اکه ینجا مال توئه، اینا رو تو نوشتی... نورعیلبیک کجا بود... زمان بد چیزیه بهروز. ما فکر می کنیم یک تنه عمر می کنیم. عمر صدتا آدم مختلف رو قالب ما می کنه. آدمایی که هر چند وقت یه جورن، یکی دیگن، اصلا تو همون بهروز سال 84یی؟ نیستی! منم نیستم، ماکانم نیست، ثمینم نیست... اگه خوندی بهم ایمیل بده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد