زنده باد taylor derdon


امروز توهفتاد و سومین  کنفرانس بین المللی سدهای بزرگ که تو سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی بود ، بهم گیر داد که در حین کار هر حرفی که بزنی ما تو این دیوارا ۵۰ تا میکروفون و ۱۵ تا دوربین مخفی داریم و همشو می بینیم و میشنویم و بعدا همشو در میاریم ! 
اون موقع یه نیم ساعتی بود می خواستم برم دستشویی و جیش کنم و نزدیکای ساعت نهار هم بود . چون می دونستم تو آشپزخونه دوربینی ندارن ،رفتم اونجا و تو سوپ مهموناشون ....
نمی دونم چرا بعدش رنگ سوپ یوخده به زردی می زد . بعدش هم رفتم تو کامپیوتر رئیس کل کمیته سدهای بزرگ که یه ساعت دیگه سخنرانی و برنامه پخش اسلاید داشت ، وسط عکسای فایل power point  سخنرانیش یه دو تا عکس پورنو گذاشتم .
دستامو گذاشتم تو جیبم و بدون اینکه باهاشون تصفیه حساب کنم اومدم خونه .
ساعت ۳ بود . یه نیم ساعتی به کارام رسیدم . بعدش نشستم جلوی تلوزیون تا ساعت ۹ . می دونستم که برنامه سخنرانی اون روز تو اخبار سراسری ساعت ۹ پخش مستقیم میشه .
وختی که ساعت ۹ شد ، دومین خبر این بود که ۱۲ نفر از مهمونای خارجی این کنفرانس به علت مسمومیت غذایی به خاطر مصرف نوشیدنی غیر استاندارد ، روانه بیمارستان شدن و آخرین قسمت اخبار اون شب ، پخش مستقیم قسمتهایی از کنفرانس بود که وسطش به خاطر مشکلات فنی ، از تمامی هموطنان محترم پوزش خواستن .
از اون ماجرا ۳ تا ۳۶۵ روز یعنی ۱۰۹۴ یا به عبارتی ۳ سال می گذره و من هنوز دارم قهقه می زنم . آی میخندم ، وای می خندم ، هی می خندم و قهقه می زنم
نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیانت سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://kimiyanet.blogsky.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

آقای کیمیا ، وقتی بعد از کلمه ای ٬:٬ ( منظورم دو نقطه اس) می زارن ، یعنی که اون یارو جمله بعد از دو نقطه رو گفته . و این دوست غزیز یعنی من اصلا همچی حرفی نزدیدم !

حسام سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://cs.sharif.edu/~hessam

میبینم که زدی تو کار تخیل!

آرش سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://aarash.blogspot.com

بیبین بهروز جان....دلم تنگ شده...! ولی خودت میدونی چی میخوام بگم! اینجا دیگه عفت کلامو رعایت میکنم!

Nina چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ق.ظ

امیرحسین دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:08 ب.ظ

در جواب به آقا حسام هرکی دیدش بهش بگه این رو بخونه
حسام عزیز تیتر وبلاگ رو بخون بعد نظر بده
اون اقای تیلور کارگردان فیلم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد